onsdag 14 maj 2014

Information om spelet

Jag har arbetat ett tag på att utforma ett häfte med information om Go. Min idé har varit att få in lite information om spelet, spelets regler och lite information om våra försök att dra igång spelandet i Umeå. Och nu idag så ansåg jag att häftet är färdigt att spridas. Jag har skrivit ut en bunt med foldrar som ska delas ut till den som kan tänkas vara intresserad. Jag har också lämnat några på butiken World of Boardgames här i Umeå och där kan den som vill plocka upp ett exemplar.

Så här ser foldrarna ut


Spelandet fortsätter och det verkar som att antalet intresserade ökar. Men än så länge så är de aktiva i gruppen Go i Umeå ganska få. Jag hoppas att det inom kort ska finnas mer att rapportera om.


Thanks for the game
/Daniel

1 kommentar:

  1. Hej! Jag bor i Umeå och gillar Go, men har haft få möjligheter att spela - så jag är väldigt dålig. Vill du vinna några enkla partier, säg till! Jag har inte Facebook, men väl Google Plus.

    SvaraRadera